Loading...

info@lyke.ro

0
Loading
Coșul dvs. este încă gol!
Două categorii

Reclamații și retururi

Dacă produsele pe care le-ați primit de la noi sunt deteriorate sau nefuncționale, urmați procedura reclamației.

Procedura de sesizare

Produsele care fac obiectul dreptului de plângere trebuie predate pentru examinare imediat după descoperirea defectului, trebuie să fie curate și cu documente adecvate și o descriere a defectului, eventual marcate cu locul defectului.

Cum procedăm:

În cazul unei reclamații, vă rugăm să procedați după cum este descris mai jos: Trimiteți produsul la următoarea adresă: Švermova 268/76, Liberec X-Františkov, 460 10 Liberec, Czech Republic. Transportul este plătit de client. Coletul trebuie să fie complet (inclusiv accesoriile și toată documentația) și în condițiile în care l-ați primit la livrare. Atașați dovada achiziției la produse. Vă rugăm să folosiți întotdeauna hârtie de ambalare sau carton pentru a preveni lipirea, mazgălirea sau alte deteriorări ale ambalajului original în timpul expedierii. Nu trimiteți produsele cu plata la  livrare, în caz produsele nu vor fi acceptate. Vă recomandăm să asigurați produsele.

  • Imediat după încheierea contractului, veți primi în mod electronic protocolul de reclamație la adresa dvs. de e-mail. (linkuri către formulare: protocol de reclamație, retragere din contract).

  • Produsele trebuie să fie ambalate corespunzător pentru transport, pentru a nu provoca daune suplimentare.

  • Produsele defecte sau deteriorate vor fi înlocuite sau se rambursează prețul de achiziție.

  • Produsele trebuie să fie însoțite de toate documentele primite de client cu produsele, cum ar fi chitanța, de garanția și altele.

  • Vânzătorul nu va fi responsabil pentru daunele rezultate din manipularea produselor, proprietățile funcționale și daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor, precum și daunele cauzate de daune externe și de manipulare incorectă. Defectele de această origine nu sunt acoperite de garanție.

  • Din motive igienice, bunurile sunt acceptate pentru reclamație numai curățate corespunzător.

  • Dacă producătorul oferă o garanție mai lungă, acesta este afișată la produsele din catalog.

  • Cererile respinse pot suporta costuri pentru reclamații și taxe de manipulare.

Veți fi informat despre soluționarea reclamației dvs. prin e-mail sau prin SMS. Ca și în cazul livrării comenzii, veți fi informați despre expedierea coletului și data livrării.