Termeni și condiții
TERMENI ȘI CONDIȚII
companii de afaceri
JB-software s.r.o. (LYKE.RO)
cu sediul social la Husitská 133, Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic
Oficiul pentru reclamații/ anulare contract: Husitská 133, Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic
număr de identificare: 05421021
număr de identificare fiscală: CZ0542102
1.1. Acești Termeni și condiții (mai departe doar „Termeni și condiții”) companiei JB-software s.r.o. (LYKE.RO), cu sediul social la Husitská 133, Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic, numărul de identificare: 05421021 (mai departe doar „Vânzător”) se reglementează în conformitate cu prevederile articolului 1751 paragraful (1) din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil (mai departe doar „Cod civil”) drepturile și obligațiile reciproce ale părților care apar în legătură cu sau pe baza contractului de cumpărare (mai departe doar „contract de cumpărare”) încheiat între vânzător și o altă persoană fizică ") prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul online este acționat de Vânzător pe un site web cu adresa de internet www.lyke.ro (mai departe doar „magazin online”) prin interfața magazinului online (în continuare doar „interfața magazinului online”). 1.2. Termenii și condițiile nu se aplică cazurilor în care o persoană care intenționează să cumpere bunuri de la Vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează pentru a comanda bunuri în cadrul activității sale de afaceri sau în cursul profesiei sale independente. 1.3. În contractul de cumpărare pot fi convenite dispoziții care devin de la termeni și condiții. Dispozițiile divergente din contractul de vânzare au prioritate asupra prevederilor din Termeni și condiții. 1.4. Prevederile Termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Contractul de cumpărare și termenii și condițiile sunt redactate în cehă. Contractul de cumpărare poate fi încheiat în cehă. 1.5. Vânzătorul poate modifica sau completa textul Termenilor și condițiilor. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile care decurg după perioada efectivă a versiunii anterioare a condițiilor de afaceri. |
2. CONTUL UTILIZATORULUI 2.1. Pe baza înregistrării clientului pe site-ul web, clientul poate accesa interfața sa de utilizator. Din interfața sa de utilizator, clientul poate comanda bunuri (mai departe doar „cont de utilizator”). Dacă interfața web permite, clientul poate comanda, de asemenea, bunuri fără înregistrare direct de pe site-ul web. 2.2. La înregistrarea pe site-ul web și la comandarea produselor, clientul este obligat să furnizeze informații corecte și veridice. Clientul este obligat să actualizeze datele introduse în contul de utilizator la orice modificare. Datele furnizate de client în contul de utilizator și la comandarea produselor sunt considerate corecte de către vânzător. 2.3. Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Clientul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru a accesa contul său de utilizator. 2.4. Clientul nu are dreptul să permită folosirea contului de utilizator de către terți. 2.5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă clientul nu și-a folosit contul de utilizator mai mult de un an sau dacă clientul încalcă obligațiile care îi revin în baza contractului de cumpărare (inclusiv termenii și condițiile). 2.6. Clientul este conștient că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil permanent în special în ceea ce privește întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului Vânzătorului,de exemplu întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților. |
3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE 3.1. Interfața web a magazinului conține informații despre produse, inclusiv prețurile produselor individuale și costul returnării lor, în cazul în care produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate de către serviciul poștal normal. Prețurile produselor includ TVA și toate taxele aferente. Prețurile produselor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții negociate individual. 3.2. Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații despre costurile asociate ambalării și livrării. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor menționate în interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazurile în care mărfurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe. 3.3. După comandarea mărfurilor, clientul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține informații despre: 3.3.1. produsele comandate (produsele comandate sunt „introduse” de clientul în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului), 3.3.2. metodă de plată a prețului de achiziție a produselor, informații despre metoda de livrare aleasă a produselor comandate și 3.3.3. informații despre costurile asociate livrării produselor (mai departe doar „Comanda”). 3.4. Î nainte de informațiile introduse în comandă de către client, și asta în ceea ce privește capacitatea clientului de a detecta și corecta erorile apărute în momentul efectuării comenzii. Clientul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul "COMANDĂ". Informațiile furnizate în comandă sunt prin trimiterea comenzii transmise către vânzător, iar clientului îi este permis să verifice și să schimbe informațiile considerat corect de vânzător. Vânzătorul confirmă primirea către client imediat după primirea comenzii prin e-mail la adresa de e-mail a Clientului specificată în contul de utilizator sau în comandă (mai departe „Adresa de e-mail a clientului ”). 3.5. Vânzătorul are întotdeauna dreptul în funcție de natura comenzii (cantitatea de produse, prețul de achiziție, costurile de livrare estimate) să ceară clientului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon). 3.6. Relația contractuală dintre vânzător și client apare la primirea (acceptarea) comenzii, care este trimisă de către vânzător clientului prin poștă electronică la adresa de e-mail a clientului. 3.7. Clientul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de cumpărare. Costurile suportate de client la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile telefonice) sunt suportate de client , care nu diferă de tariful standard. |
4. PREȚUL PRODUSELOR ȘI CONDIȚII DE PLATĂ 4.1. Prețul produselor și orice costuri asociate cu livrarea mărfurilor conform contractului de achiziție pot fi plătite de către client vânzătorului în următoarele moduri:
4.2. Împreună cu prețul de achiziție, clientul este obligat să plătească vânzătorului și costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor în suma convenită. Dacă nu se specifică altfel.înseamnă, se înțelege că prețul de achiziție include și costurile asociate cu livrarea mărfurilor. 4.3. Vânzătorul nu solicită clientului să plătească avans sau altă plată similară. Acest lucru nu aduce atingere dispozițiilor art. 4.6. din Termeni și condiții privind obligația de plată a prețului de achiziție în avans. 4.4. În cazul plății în numerar sau al plății la livrare, prețul de achiziție se plătește la primirea mărfii. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție este scadent în termen de 14 zile de la încheierea contractului de cumpărare. 4.5. În cazul plății fără numerar, clientul este obligat să achite prețul de achiziție al produselor împreună cu simbolul variabil al plății. În cazul unei plăți fără numerar, obligația clientului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită în momentul în care suma este creditată în contul vânzătorului. 4.6. Vânzătorul are dreptul, mai ales dacă clientul nu confirmă comanda (Al. 3.6.),să solicite plata prețului complet de achiziție înainte ca mărfurile să fie expediate clientului. Articolul 2119 alineatul (1) din Codul civil nu se aplică. 4.7. Eventuale reduceri de la prețul produselor furnizate de vânzător clientului nu pot fi combinate. 4.8. Dacă este obișnuit în relațiile de afaceri sau dacă este prevăzut de regulamente legale în general obligatorii,vânzătorul va emite clientului un document fiscal - factură privind plățile efectuate în baza acordului de cumpărare. Vânzătorul nu este plătitor de taxă pe valoarea adăugată.Documentul fiscal - factura este emisă de vânzător clientului după plata prețului produselor și trimisă în format electronic la adresa de e-mail a clientului. |
5. REZILIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE 5.1. Clientul are în vedere că, în conformitate cu dispozițiile secțiunii 1837 din Codul civil, nu este posibil, printre altele, să se rezilieze contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri,care a fost personalizate pentru client sau pentru persoana lui, pentru livrarea produselor care sunt perisabile, precum și produsele care au fost amestecate iremediabil cu alte produse la livrare, pentru furnizarea de produse în ambalaje sigilate, pe care consumatorul le desigileaza și nu pot fi returnate din motive igienice și pentru furnizarea de înregistrări audio sau video sau un program computer dacă ambalajul original a fost deteriorat. 5.2. Dacă nu este cazul menționat la art. 5.1 din Termeni și condiții sau orice alt caz,dacă nu este posibilă rezilierea contractului de cumpărare, clientul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu secțiunea 1829 (1) din Codul civil, în termen de paisprezece (14) zile de la primirea produselor, în cazul în care sunt achiziționate mai multe produse și livrate pe rând această perioadă se calculează de la data primirii ultimei livrări de produse al unei comenzi. Retragerea din contractul de vânzare trebuie trimisă vânzătorului în perioada specificată în alineatul precedent. Pentru rezilierea contractului de cumpărare, clientul poate utiliza formularul furnizat de vânzător, care este atașat condițiilor. Retragerea din Acordul de cumpărare poate fi trimisă de client către, printre altele, sediul vânzătorului sau adresa de e-mail a vânzătorului. 5.3. În cazul retragerii din contractul de cumpărare conform art. 5.2. din Termeni și condiții, contractul de cumpărare este anulat de la început. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la rezilierea contractului către vânzător. În cazul în care clientul se retrage din contractul de achiziție, clientul suportă costurile de returnare a produselor către vânzător,chiar dacă produsele nu pot fi returnate prin natura lor prin poștă. 5.4. În cazul anulării contractului conform art. 5.2. din Termeni și condiții, vânzătorul va returna suma primită de la client în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din Acordul de cumpărare de către client,prin transferul bancar în contul bancar al clientului. În cazul în care clientul se retrage din contract, vânzătorul nu este obligat să returneze suma primită de la client înainte ca acesta să restituie produsele sau să dovedească că produsele au fost trimise vânzătorului. 5.5. Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral cererea de compensare a prejudiciului produs la produse împotriva cererii clientului de restituire a prețului de achiziție. 5.6. În cazurile în care clientul are dreptul să se retragă din Acordul de cumpărare în conformitate cu Secțiunea 1829 (1) din Codul civil, vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din Acordul de Cumpărare în orice moment, până când clientul acceptă mărfurile. În acest caz, vânzătorul returnează prețul de achiziție clientului fără întârzieri nejustificate, prin transfer în contul specificat de client. 5.7. Dacă este furnizat un cadou clientului împreună cu produsele, contractul cadou dintre vânzător și client se încheie cu condiția, că în cazul în care clientul se retrage din contractul de cumpărare, contractul cadou pentru un astfel de cadou încetează să fie efectiv și clientul este obligat să returneze cadoul împreună cu mărfurile către vânzător. |
6. TRANSPORT ȘI LIVRARE 6.1. Dacă modul de transport este negociat pe baza unei solicitări speciale a clientului, acesta suportă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate cu acest mod de transport. 6.2. Dacă vânzătorul este obligat în temeiul Acordului de cumpărare să livreze mărfurile la locul specificat de client în comandă, clientul este obligat să preia produsele la livrare. 6.3. În cazul în care din cauza clientului este necesară livrarea produselor în mod repetat sau în alt mod decât cel specificat în comandă, clientul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a produselor respectiv costuri asociate cu alte metode de livrare. 6.4. La primirea produselor de la transportator, clientul este obligat să verifice integritatea ambalajului produselor și, în caz de defecte, să anunțe transportatorul imediat.În caz de constatare a unei daune a coletului, care indică deteriorare, cumpărătorul nu trebuie să ia coletul de la transportator. 6.5. Alte drepturi și obligații ale părților în legătură cu transportul de produse pot fi reglementate de condiții speciale de livrare a vânzătorului, dacă sunt emise de acesta. 6.6. În cazul în care comanda nu este preluată de client, clientul este obligat să plătească costurile asociate transportului și ambalării mărfii în valoare de 27 lei. |
7. DREPTURILE DE LA PERFORMANȚA DEFECTIVĂ 7.1. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile de executare defectuoasă sunt reglementate de reglementările legale, în general relevante (în special dispozițiile secțiunilor 1914-1925, secțiunile 2099 - 2117 și secțiunile 2161 - 2174 din Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll. cu modificările ulterioare). 7.2. Vânzătorul este responsabil față de client că produsele sunt lipsite de defecte la primire. În special, vânzătorul este răspunzător față de client că, în momentul în care cumpărătorul a preluat produsele : 7.2.1. au proprietățile stabilite de părți, au descrierea specificată de vânzător sau de producător sau așteptată de client cu privire la natura produselor și la publicitatea pe care o realizează; 7.2.2. produsele sunt potrivite în scopul declarat de vânzător sau pentru care sunt utilizate de obicei bunuri de acest fel, 7.2.3. produsele sunt conforme cu calitatea sau designul convenit în eșantionul sau șablonul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau șablonul convenit, 7.2.4. produsele au o cantitate, măsură sau greutate corespunzătoare și 7.2.5. produsele respectă cerințele legale. 7.3. Dispozițiile prevăzute la art. 7.2. din Termeni și condiții nu se aplică produselor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit prețul mai mic, produselor cu uzură cauzată de utilizarea normală a acestora, dacă produsele au un defect corespunzător nivelului de utilizare sau uzură pe care produsele îl aveau când au fost preluate de cumpărător sau dacă acest lucru se datorează naturii produselor. 7.4. Dacă defectul devine evident în termen de șase luni de la primire, mărfurile sunt considerate ca fiind defecte în momentul primirii. Clientul are dreptul de a exercita dreptul de la un defect care apare la produsele de consum în douăzeci și patru de luni de la primire. 7.5. Drepturile la executarea defectuoasă sunt exercitate de către client la vânzător, la adresa vânzătorului său, unde acceptarea creanței este posibilă în ceea ce privește sortimentul mărfurilor vândute, eventual și la sediul social sau la locul de desfășurare a activității. 7.6. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate prin procedura de reclamație a vânzătorului. |
8. ALTE DREPTURI ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR CONTRACTANTE 8.1. Clientul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor prin plata întregului preț de achiziție al produselor. 8.2. Vânzătorul nu este legat de niciun cod de conduită cu clientul în sensul secțiunii 1826, alin. e) din Codul civil. 8.3. Inspecția comercială cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, ID: 000 20 869, adresa de internet: http://www.coi.cz, este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare. 8.4. Vânzătorul are dreptul să vândă produse pe baza unei licențe comerciale. Controlul comercial se realizează în sfera de competență a acestuia de către biroul de licențe comerciale corespunzător. Supravegherea protecției datelor cu caracter personal este realizată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Autoritatea cehă de inspecție comercială realizează, printre altele, supraveghere a respectării Legii nr. 634/1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare. 8.5. Clientul își asumă riscul modificării circumstanțelor în sensul secțiunii 1765 (2) din Codul civil. |
9. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE 9.1. Protecția datelor cu caracter personal ale clientului care este persoană fizică este asigurată prin Legea nr. 101/2000 Coll., Privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare. 9.2. Clientul este de acord cu prelucrarea următoarelor date personale: nume și prenume, adresa de domiciliu, numărul de identificare, numărul de identificare fiscală, adresa de e-mail, numărul de telefon și (denumite „date cu caracter personal”). 9.3. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător în scopul realizării drepturilor și obligațiilor contractului de achiziție și în scopul menținerii unui cont de utilizator. În cazul în care clientul nu alege altă opțiune, este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către vânzător, de asemenea, în scopul trimiterii informațiilor și comunicațiilor comerciale către client. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în întregime în conformitate cu prezentul articol nu este o condiție care ar împiedica în sine încheierea unui contract de cumpărare. 9.4. Clientul își asumă obligația să prezinte datele sale cu caracter personal (la înregistrare, în contul său de utilizator, la comanda de la interfața web a magazinului) corect și că este obligat să informeze vânzătorul fără întârzieri nejustificate cu privire la orice modificare a datelor sale personale. 9.5. Vânzătorul poate autoriza o terță parte să proceseze datele personale ale clientului ca procesator. Cu excepția persoanelor care transportă mărfuri, datele personale nu vor fi transferate către terți fără acordul prealabil al clientului. 9.6. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pentru o perioadă nedeterminată. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate electronic într-un mod automatizat sau în formă tipărită, în mod neautomatizat. 9.7. Clientul confirmă că informațiile personale furnizate sunt corecte și că i s-a comunicat că este o dezvăluire voluntară a informațiilor personale. 9.8. În cazul în care clientul consideră că Vânzătorul sau procesatorul (articolul 9.5.) prelucrează datele lui personale care contravin protecției vieții personale și personale sau a legii a cumpărătorului, în special, în cazul în care datele cu caracter personal sunt inexacte în ceea ce privește scopul prelucrării lor, acesta poate: 9.8.1 solicita vânzătorului sau procesatorului o explicație, 9.8.2 solicita vânzătorului sau procesatorului să remedieze situația. 9.9 Dacă clientul solicită informații despre prelucrarea datelor sale personale, vânzătorul este obligat să furnizeze aceste informații. Vânzătorul are dreptul să furnizeze informații în conformitate cu teza anterioară pentru a cere o compensație rezonabilă care să nu depășească costurile necesare furnizării informațiilor. |
10. TRIMITEREA COMUNICĂRI COMERCIALE ȘI PĂSTRARE COOKIES 10.1. Clientul este de acord să primească informații referitoare la produse, serviciile sau ofertele vânzătorului la adresa de e-mail a clientului și, de asemenea, acceptă să primească comunicații comerciale de la vânzător la adresa de e-mail a clientului 10.2. Clientul este de acord cu stocarea cookie-urilor pe computerul său. În cazul în care este posibil să efectuați o achiziție pe site-ul web și să îndepliniți condițiile vânzătorului în baza contractului de achiziție, fără a stoca așa-numitele cookie-uri pe computerul clientului, clientul poate retrage consimțământul în conformitate cu alineatul anterior în orice moment. |
11. LIVRARE Poate fi livrat la adresa de e-mail clientului. Când primiți produsele, verificați cu transportatorul starea expedierii (numărul de pachete, integritatea benzii, deteriorarea evidentă). Puteți să refuzați preluarea dacă livrarea este incompletă sau deteriorată. Dacă preluați o comanda deteriorată de la transportator, este necesar să se descrie daunele în protocolul de predare. Dacă o comanda vizibil deteriorată este primită de la transportator și acest lucru nu este înscris în protocolul de predare, nu poate fi acceptată cererea de reclamație. Preluați de la transportator comenzile cu atenție și cea mai mică deteriorare - chiar și ambalajul de transport trebuie menționat în protocolul de primire. Dacă nu există posibilitatea de verificarea produselor la livrare, sunteți obligat să faceți acest lucru în termen de 48 de ore, nu sunt incluse duminicile și sărbătorile legale, de la preluarea comenzii.În cazul în care apar probleme, faceți o poză sau video, păstrați ambalajul de transport și contactați-ne imediat la info@lyke.ro. O să preluam solicitarea dumneavoastra și vă vom anunțăm care va fi următorul pas. |
12. RECLAMAȚII Dacă produsele pe care le-ați primit de la noi sunt deteriorate sau nefuncționale, urmați procedura reclamației. Procedura de sesizare Produsele care fac obiectul dreptului de plângere trebuie predate pentru examinare imediat după descoperirea defectului, trebuie să fie curate și cu documente adecvate și o descriere a defectului, eventual marcate cu locul defectului. Cum procedăm: În cazul unei reclamații, vă rugăm să procedați după cum este descris mai jos: Trimiteți produsul la următoarea adresă: Husitská 133, Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic. Transportul este plătit de client. Coletul trebuie să fie complet (inclusiv accesoriile și toată documentația) și în condițiile în care l-ați primit la livrare. Atașați dovada achiziției la produse. Vă rugăm să folosiți întotdeauna hârtie de ambalare sau carton pentru a preveni lipirea, mazgălirea sau alte deteriorări ale ambalajului original în timpul expedierii. Nu trimiteți produsele cu plata la livrare, în caz produsele nu vor fi acceptate. Vă recomandăm să asigurați produsele.
Veți fi informat despre soluționarea reclamației dvs. prin e-mail sau prin SMS. Ca și în cazul livrării comenzii, veți fi informați despre expedierea coletului și data livrării. |
13. DISPOZIȚII FINALE 13.1. Dacă relația stabilită prin acordul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este reglementată de legislația cehă. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorului în conformitate cu reglementările legale în general obligatorii. 13.2. Dacă orice prevedere a Termenilor și condițiilor este invalidă sau ineficientă sau devine astfel, dispoziția invalidă se înlocuiește cu o dispoziție a cărei semnificație este cât mai aproape posibil de dispoziția nevalabilă. 13.3. Contractul de cumpărare, inclusiv termenii și condițiile, sunt arhivate de vânzător în formă electronică și nu este accesibil. 13.4. Un formular standard pentru rezilierea contractului de cumpărare este atașat la Termeni și condiții. 13.5. Detalii de contact ale vânzătorului: adresa de livrare Husitská 133, Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic, adresa de e-mail: info@lyke.ro. În Liberec la 1.1.2019 |