Intrebari frecvente
Este posibil să returnez bunurile dacă acestea nu-mi convin?
Da, bineînțeles. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumit de produsele comandate, le puteți returna în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv. Cu toate acestea, bunurile trebuie să fie nefolosite, nedeteriorate și ambalate în ambalajul lor original Nu uitați să completați formularul de retragere, care poate fi găsit aici: formulář
Este posibil să vă vedeți produsele într-un magazin de cărămidă și mortar?
Din păcate, nu operăm un magazin de cărămidă și mortar. Cu toate acestea, puteți să vă vedeți bunurile în confortul propriei locuințe și să ni le returnați nefolosite în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv.
Aș dori să folosesc un cod de reducere în comanda mea. Cum pot face acest lucru?
Când verificați produsele din coș, va apărea o fereastră în care puteți introduce codul pentru a deduce reducerea.
Am uitat să introduc codul de reducere în comanda mea. Pot să o mai răscumpăr?
Da, contactați serviciul nostru pentru clienți, operatorii noștri vă vor ajusta comanda, dacă aceasta nu a fost deja plătită.
Am comandat produse de la dumneavoastră, dar nu am primit nicio informație dacă ați acceptat comanda și când o pot aștepta.
Veți primi un e-mail de confirmare atunci când comanda dvs. este finalizată. Dacă nu l-ați primit, este posibil să nu fi reușit să vă finalizați comanda sau e-mailul de confirmare să fi ajuns în dosarul de poștă nedorită. Dacă nu sunteți încă sigur dacă comanda dvs. a fost finalizată, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la adresa de e-mail info@lyke.ro.
Am trimis bunurile pentru o cerere de despăgubire, dar nu am încă nicio informație despre procesarea cererii de despăgubire.
Încercăm să rezolvăm plângerile cât mai curând posibil. Dacă doriți să vă asigurați că transportul a ajuns la noi în siguranță, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@lyke.ro.